Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Louise - 18 oktober 2010 21:59

...är så sjukt onice. Idag hade jag matteprov från 14.30-17.30 Min mattelärare verkar älska sitt yrke. Han låter oss sitta så länge vi behöver typ(senast 18 dock). Skönt att slippa stress!

Tidsfördelningen gick som följande: 
G-del(10 frågor - 100% klart), 15 min
VG-del(3 frågor - 100% klart), 30 min
MVG-del(3 frågor - 50% klart = gav upp), 1h 30min
Ingenting(d.v.s. stirrade ut i tomma intet och tänkte på annat eller försökte komma ihåg min förra tanke - främst fördelad under tiden jag klurade på MVG-delen), 45 min 

Och nej, detta var inte något direkt avgörande kursprov.

Det tröstar att jag vet att Matematik B nationella inte ens kommer att vara en hundradel av svårighetsgraden på detta och det föregående matteprovets MVG-frågor.

Ovido - Quiz & Flashcards