Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Louise - 9 maj 2011 20:56


Sötaste paret någonsin?!  

Av Louise - 9 maj 2011 01:15

Okej, en liten påminnelse-lista till mig själv kommer här. Jag lyckas alltid slarva bort mina listor, så en komplett lista på bloggen kanske är vad jag behöver. Internet sparar ju allt.   


- Försenad Powerpointinlämning
- Försenad Brev
- Inget datum Historiauppsats (blev just klar )
- Inget datum Ergonomirapport komplettering

- Inget datum Bokanalys + läsning
- Inget datum Kemirapport
- 10/5 NP English A - Reading + listening
16/5 Muntlig presentation spanska
- 19/5 Kemiprov stökiometri
- 20/5 Excelprov
- 24/5 Kemiprov oxidation/reduktion
- 26/5 NP spanska hörförståelse + uppsatsskrivning 

- 30/5 eller 1/6 Redovisning hi grupparbete
31/5 NP Matte

- 1/6 Historia hemtenta

- 7/6 Halvkursprov fysik
- 8/6 Redovisning sv grupparbete
- 9/6 NP spanska läsförståelse 


Gud, så skön och hanterlig listan känns nu, efter att ha sätt vissa andras överfyllda studieplaner! ;)  Lägg dock till ett omfattande konditionsarbete i idrott, samt mindre väsentliga småläxor i svenska och engelska. Men det löser sig nog. Det känns otroligt skönt att hålla koll på exakt vad jag ska göra resten av terminen i alla fall. Att såhär mycket är det, inte mer. Ah, vad skönt det ska bli när man betat av det.


Men nu bär det raskt av till sängen! Man börjar ju 8.20 imorgon och jag vill inte missa en sekund skola till efter förra veckans höga procent frånvaro.

Ovido - Quiz & Flashcards