Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Spå dig i låtar (om du är uttråkad)

Av Louise - 2 februari 2012 23:47

Jag brukar aldrig göra sånna här grejer, men har man tråkigt så har man... ;) Sätt på shuffle i din spotify-playlist och tryck på play, för att spå dig i låtar och få svar på följande frågor!


1. Vem är du?
Loverboy

2. Vad är du?
Movin' N' Groovin'

3. Hur mår du idag?
Showdown
4. Vad kommer hända idag?

When I'm At Home 

5. Vad händer i helgen?
Help Yourself 

6. Hur kommer ditt liv bli?
Oh, pretty woman 

7. Hur ska du ta dig dit?
Heaven 

8. Kommer du gifta dig?
Oah 

9. Kommer du skaffa barn?
Red red wine 

10. Hur var/är det i skolan?
The Count of Tuscany 

11. Hur ser dina vänner på dig?
Rule Britannia 

12. Hur ser resten av världen på dig?
Cheek to Cheek 

13. Vad är det bästa med dina vänner?
Motherlover
14. Vad sa dina föräldrar när du föddes?

Som jag hade dig förut 

15. Vem trånar efter dig i hemlighet?
Single ladies 

16. Hur gör man dig glad?
The Grey Funeral Line

17. Vilken sång beskriver dig bäst?
No Transitory

18. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Rock Star

19. Vad gör dina morföräldrar just nu?
Gives you hell 

20. Vad tycker du om det här testet?
Vem vet


Många roliga svar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 november 2012 01:40

Det är dags att jag förnyar mig lite. Min tid på bloggplatsen är över. Sidan är enkel och har varit bekväm, men det är dags för mig att pröva nya marker, vilket förhoppningsvis kommer att bidra till lite mer aktivitet. Välkomna att följa min nya bl...

Av Louise - 15 juni 2012 14:15

Nu är det äntligen sommarlov och jag kan kanske få igång bloggen igen! Det har verkligen varit fullt upp de senaste två månaderna. Aktiviteter och event. Marsvinsskötseln. Plugg och åter plugg. Men jag har nog inte pluggat förgäves! Betygen har kommi...

Av Louise - 14 juni 2012 21:22

Ja, för ungefär en månad sedan uppgraderade jag mig äntligen till en smartphone(bara sisådär 2 år efter alla andra). En supertrevlig Samsung Galaxy Nexus!   Nu är jag helt smartphone-frälst och söker efter lämpliga appar för det mesta. Gissa...

Av Louise - 19 april 2012 23:09

Ojojoj, vad mycket jag har i skolan just nu... jag insåg det inte förrän den här veckan. Av den anledningen har jag varit lite handlingsförlamad på sistone. Det är något utav en ond cirkel...   Här är alla saker som borde vara klara typ nu... ...

Av Louise - 17 april 2012 01:30


  Ja, det här har Pärlan råkat ut för. En jättesvullen tass. Jag tar hand om henne så noggrant jag kan nu... hon har magrat lite den senaste månaden, så det här är det sista hon behöver. ...

Ovido - Quiz & Flashcards