Alla inlägg den 18 november 2010

Av Louise - 18 november 2010 19:59

Ja, lite plugg titt som tätt med en liten gris, är nog bra för hjärnan på alla sätt och vis! Denna gång försöker jag skriva ett tal, men inspirationen har sinat, så jag bloggar för en stund.


       


Där är den lilla fjanten, som inte synts till på bloggen på länge! Han är så underbart mysig.   Min lilla comilón(matvrak på spanska ;p)!


Det var en slapp dag idag. Jag vaknade tio minuter innan jag skulle gå hemifrån enbart pga. att N sms:ade mig(tack för det än en gång!). Så det var bara att dra på sig kläderna och rusa ut genom dörren i all världens fart. När jag väl var där 8.20 fick jag veta att lektionen var inställd. Kort därpå visade det sig att jag skulle slippa de tre lektionerna efter lunch också. Så klockan 11.30, efter endast en lektion, var min skoldag över! Kan det bli bättre?!  


Jag har ännu inte stött på det tuffa i att gå NV-NV...

Ovido - Quiz & Flashcards