Alla inlägg den 23 november 2010

Av Louise - 23 november 2010 01:30

Ja, som rubriken säger. ;) Ny design, lite nya bilder och allmän uppdatering. Jag är ganska nöjd. Definitivt ett lyft jämfört med förra designen.



http://www.louisemarsvin.sajt.org/  

Välkommen!

Av Louise - 23 november 2010 01:04

Ja, igår natt förberedde jag mig inför ett tal hela natten. Jag kunde inte sova någonting. Men när det var lektion och halva klassen skulle hålla tal, så visade det sig att fyra stycken inte hann... däribland jag, såklart! Suck, där förlorade jag dyrbar sömn för ingenting! Jaja, jag fick en god slummer mellan 16 och 20 idag, så det löste sig väl.

Annat som hänt ikväll är att jag har frossat chips, städat marsvinsburar, vägt dem och klippt klor. Mina älsklingar, de är för rara!   

Ovido - Quiz & Flashcards