Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Ibland önskar man att man bodde mitt i ingenstans

Av Louise - 12 maj 2011 19:47

Höet håller på att ta slut och jag kikar på annonser. De är betydligt färre än de var i höstas och priserna är högre. 2,50-2,80kr/kg kostar det nu. Jag kikade sedan lite på priserna uppåt sträckan mellan Uppsala-Gävle. Där kostar det tydligen i regel 1-1,50kr/kg just nu. Alltså betydligt billigare än i Sthlm, här det kostar 1,80kr/kg som billigast, i regel kostar det 2,00-2,50kr/kg.
Avis!

 
 
jenny

jenny

12 maj 2011 20:57

Det har sina fördelar att bo mitt ute i ingenstans ;) Gratis hö var det här hihi !

http://jjennnyys.blogg.se

 
Hanna

Hanna

12 maj 2011 21:24

Betalade ca. 2,2kr/kg för höet jag köpte idag, känns som ett bra pris även om det är dyrare än hos min förra bonde (1,5kr/kg ungefär).

http://abicos.bloggagratis.se

 
Linnea Berg

Linnea Berg

13 maj 2011 00:39

Jag tror jag betalar 100 kg för 100 kr om inte mindre. Bra att ha vänner ibland!
Fast jag skulle vela ha ett tunnare hö, detta är så grovt.. Hur ska man hitta de måntro..

http://strawberis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 november 2012 01:40

Det är dags att jag förnyar mig lite. Min tid på bloggplatsen är över. Sidan är enkel och har varit bekväm, men det är dags för mig att pröva nya marker, vilket förhoppningsvis kommer att bidra till lite mer aktivitet. Välkomna att följa min nya bl...

Av Louise - 15 juni 2012 14:15

Nu är det äntligen sommarlov och jag kan kanske få igång bloggen igen! Det har verkligen varit fullt upp de senaste två månaderna. Aktiviteter och event. Marsvinsskötseln. Plugg och åter plugg. Men jag har nog inte pluggat förgäves! Betygen har kommi...

Av Louise - 14 juni 2012 21:22

Ja, för ungefär en månad sedan uppgraderade jag mig äntligen till en smartphone(bara sisådär 2 år efter alla andra). En supertrevlig Samsung Galaxy Nexus!   Nu är jag helt smartphone-frälst och söker efter lämpliga appar för det mesta. Gissa...

Av Louise - 19 april 2012 23:09

Ojojoj, vad mycket jag har i skolan just nu... jag insåg det inte förrän den här veckan. Av den anledningen har jag varit lite handlingsförlamad på sistone. Det är något utav en ond cirkel...   Här är alla saker som borde vara klara typ nu... ...

Av Louise - 17 april 2012 01:30


  Ja, det här har Pärlan råkat ut för. En jättesvullen tass. Jag tar hand om henne så noggrant jag kan nu... hon har magrat lite den senaste månaden, så det här är det sista hon behöver. ...

Ovido - Quiz & Flashcards