Alla inlägg den 13 december 2010

Av Louise - 13 december 2010 19:05

...tror att man inte har några läxor kvar och det visar sig att man har en hel bunt som ska vara klar nu på en gång.

 

  • Matteläxa till idag - en hemtenta om 26 uppgifter som jag inte ens har påbörjat. 
  • Engelskaläxa till i fredags(!) Det är mycket man missar när man är sjuk!
  • Kemiläxa till imorgon, som jag f.ö inte kan göra eftersom jag inte var med på laborationstillfället i torsdags. Det är en labbrapport man ska skriva.
  • Spanskaprov till denna torsdag, eftersom jag missade det förra veckan.
  • Idrottsuppvärmning ska jag och ett par till hålla imorgon, och vi har inte synkat så att vi vet varandras delar än...

Jag ser fram emot detta, som ni förstår! Jag älskar när man får den största stressen kort innan lovet! Skönt att jag bara har tre riktiga skoldagar till den här veckan, annars hade nog läxschemat sett mycket värre ut...


Och jag hatar när man, trots vetskapen om sina läxor, inte kan förmå sig att påbörja dem alls. 

Av Louise - 13 december 2010 00:25

Ja, under kvällens fotostund förevigades Domino på bild när han gjorde precis vad jag vill göra just nu. (Önskar bara att jag hunnit få skärpan bättre under ögonblicket)

 
Bilden talar för sig själv. Hej och god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards