Alla inlägg den 29 december 2010

Av Louise - 29 december 2010 20:56

Just nu skriver jag från pappas ipad. Cool manick detta alltså! ;) Man blir lite avundsjuk. Men det går förstås lite saktare att skriva än annars tror jag... försöker jag intala mig själv i alla fall så att jag inte får för mig att jag själv ska skaffa en.

Kom hit till mölndal vid fyratiden idag. Jag är lite trött. Vi åkte hit med ett intercity tåg, vilket tar hela fem timmar. Ganska mycket jämfört med x2000:s tre. På den ljusa sidan kan man dock åka med intercity för bara 150kr ifall man har csn-kort, x2000 kostar alltid minst tredubbla av vad jag sett. Och intercity tågen är mycket lugnare/tommare - rekommenderas!

Jag och syskonen ska fira jul+nyår här med pappa och kompani. Jag är tillbaka i sthlm den 2:a.

Så här sitter jag och saknar sönder pojkvännen som idag(nu) åker till sydafrika för att åka safari och göra allt annat roligt och spännande man kan göra där. *avis* Han är inte hemma igen förrän om två veckor, hur ska jag öveleva...

Ovido - Quiz & Flashcards