Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Louise - 24 februari 2011 17:13

Jag märkte att det varit lite dött med bilder här på sistone, så här kommer purfärska bilder på grisarna, samt lite uppdatering om var och en.   


Nellie, 10 mån är så himla framåt och go idag! Hon har utvecklats mycket under de fem månader hon varit här(jisses, är det inte mer?). Från att vara tystlåten och självständig, är hon numera den älskling som jämt skriker högst och har tassarna mot gallret vid matdags. Underbart!
  
Brumma, 6 mån är feg, men ack så söt! Hon är familjens lilla prinsessa. Blyg som få ännu, men processen går sakta framåt. Bilden speglar hennes personlighet just nu ganska klockrent. Men en nypa nyfikenhet och marsvinspussar saknas. ;) För söt som få är hon minsann också!


Rabarber, 9,5 mån är fortfarande min söta marsvinsclown  och mitt sociala matvrak. Jag blir så glad av att se på honom! Småkorkad, halvmullig och helfånig ibland, men så underbart rar! Den halvknasiga frisyren passar hans personlighet perfekt.


Domino, 11 mån, trots att han är äldst av skaran är han ändå den jag betraktar mest som min lilla bebis! Han har verkligen det där lilla extra. Busen är alltid på språng med nya påhitt och lyckas samtidigt alltid vara så cool. Han upphör aldrig att förvåna.

Ovido - Quiz & Flashcards