Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Louise - 19 mars 2011 14:27

Jag hade mejlat en glasmästare, då jag såg i en annons hade spillbitar till salu. Jag var lite osäker, men det visade sig att glasmästeriet låg ett par minuter från tågstationen jag brukar stiga av på när jag är på väg till pojkvännen, så jag gick på känsla och gick dit.


Och nu är man då fyra bitar plexiglas rikare! ;) Perfekta för burbygget. Nog måste man väl slå till när bitarna är 25x80 i mått och mina killars bokhylleburframsida är på 25x160? Jag har ju tänkt bygga ett burskåp med två våningar och samma mått, så att han hade precis fyra sådana spillbitar var ju en himla tur!


Istället för 55kr/bit(exkl. kostnad för att skära till bitarna) behövde jag iom detta betala enbart 35kr/bit dessutom. Vilket kap!


Jaja, nu ska jag göra mig i ordning för att gå på en Rise Against-konsert(spännande!)... ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards