Alla inlägg den 9 april 2011

Av Louise - 9 april 2011 23:55

Fy, behövde bara ta bort den hemska snöbannern i bloggen och ändra färgerna till något piggare innan jag drar mig i säng. Det stämmer ju inte alls längre, när det är behagligt varmt även om kvällarna och snön har försvunnit helt och hållet! 


Nu ska jag i alla fall lägga mig och se på något avsnitt av The Big Bang Theory, sen sovdags. Så natti!

Av Louise - 9 april 2011 22:53

Jag längtar efter min pojkväns säng... misstolka inte nu, är ni snälla. ;p

Länge, länge har han haft en 90 bred säng, och ni kan ju tänka er hur trångt det blivit varje gång jag sovit över. Förra året fick han i födelsedagspresent(i juni...) att han skulle få en ny valfri säng, men det utnyttjade han inte... förrän denna vecka!

Till slut fick jag nämligen nog! Jag tjatade igång honom i mars och har spejat efter bra begagnade sängar som en hök. Denna vecka hittade jag äntligen den perfekta sängen åt honom och i torsdags blev köpet av! Nu har han då en 120 bred duxsäng med suuuperskön madrass.

   

Såhär sent om kvällen, då jag är trött och har ont i ryggen efter dagens fyra timmar långa storstädning(noggranna marsvinsbad + noggrann städning av burar/tillbehör), börjar jag längta efter den där sängen. Min gamla, hårda, slitna 105 breda säng känns inte lika lockande längre.

Nåväl, borde avrunda. *gäsp* Måste vakna kl 7 imorgon, eftersom jag ska till Helena för att a) umgås och b) hämta hem rara Pärlan. Hoppas att hon kommer att trivas med mina små flickor!

Av Louise - 9 april 2011 00:37

Nu ska det bli skönt att pömsa, efter en lång dag! Eller tja, jag hade bara två lektioner idag, haha.. men kände mig ändå fruktansvärt seg. Jag blev piggare om kvällen då jag och gänget hade tjejkväll - det blev en klockren kväll om man bortser från vissa tekniska problem(ljudfel)...


  
Vi började fundera över om vi inte borde ha valt el- eller teknikprogrammet istället för nv, då det hade känts mycket mer praktiskt för tillfället. Till slut insåg dock en av oss att det var en ps3-inställning allt berodde på, så kanske var det bara logiskt tänkande som saknades. Vi kunde i alla fall till sist se snyftfilmen Trassel (lika underbar som jag minns den!) och mysfilmen 10 orsaker att hata dig!
 

Tjejigt värre! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards