Alla inlägg den 28 april 2011

Av Louise - 28 april 2011 20:40

Ja, hur ska man börja det här inlägget då. Det är en rätt viktig grej som jag helt glömt att nämna(glömde visst berätta att det var helt bestämt för pojkvännen till och med... virrig...). Kanske för att det känts lite overkligt sådär, lite för bra för att vara sant. Det handlar om det jag talade om i det här inlägget.


Nellie är i alla fall hemma hos Ida H i skrivande stund. Hon flyttade dit idag, och där ska hon få bo med en kille de närmsta veckorna. Med andra ord: det kommer väntas marsvinsbebisar här i sommar! Pappa är Meles Merino, barnbarn till Cinnobers syster(vilket är en extra bonus). 


För mer information om föräldrar och den kommande kullen, se den nyuppdaterade hemsidan.



Men gud, vad jag saknar min sessa redan. Vad ska jag ta mig till utan henne de nästkommande fem veckorna? 


Hoppas det går bra med henne nu... 

Ovido - Quiz & Flashcards