Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Louise - 28 juli 2011 19:59

Oooch bebisarna igen...   De växer ju så fort och jag måste visa upp dem för världen! Otroligt svårfotade den här gången. Romulus flydde iväg på egna äventyr, Remus skulle nyfiket undersöka allt på plats och Rhea skrek förtvivlat efter mamma ganska snart. ;) En bild på alla tre ihop var alltså mer eller mindre omöjligt.


Jag klantade mig lite med vitbalansen, så alla bilder blev mer eller mindre blåa och mörka, men här är dem i varje fall... 


Remus
     
Romulus
 
Rhea
 

   

Av Louise - 28 juli 2011 18:56

Jag såg just sista avsnittet i den senaste säsongen av Gossip Girl. Vågar jag säga att jag inte hade någon aning om vad Gossip Girl ens handlade om när sommarlovet började? Jag råkade se ett avsnitt på tv i tristess runt den 20:e juni och nån vecka senare beslöt jag mig för att börja följa det. Sen dess har jag varit fast.


 

Så nu har jag alltså sett ungefär 60 timmar Gossip Girl den här sommaren...  Och funderar nu på att se alla Sex And The City-avsnitt jag missat. Haha, I need help! Nu kommer det i alla fall inga fler avsnitt förrän i höst, och de kommer i normal takt, så riktigt lika nördig lär jag ju inte kunna vara då.


Men med Grey's Anatomy, Glee, How I Met Your Mother och The Big Bang Theory att glo på varje vecka också(+ The Walking Dead), blir det fortfarande en hel del tv-tittande. De borde sluta göra så bra tv-serier!  


Och mina kompisar + pojkvännen borde vara hemma i Stockholm oftare så att jag slipper roa mig med serier dygnet runt. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards