Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Julklappar 2010

Av Louise - 25 december 2010 04:24

Julstämningen och julkänslan var verkligen på topp i år. Jag känner mig supernöjd med alltihop! Jag fick presenter jag inte ens själv visste att jag ville ha, men det ville jag ju. Alla paket höll jättehög kvalitet.


Den mest uppskattade presenten för i år måste nog dock vara kinect-konsolen + spel som min moster gav familjen. Alla har stått framför den i säkert två-tre timmar ikväll(natt). Jag är helt såld på den, precis som resten av de närvarande! Dansspelet vi fick måste vara den roligaste fysiska aktivitet jag gjort i mitt liv(mja, ridning konkurrerar). Nu vet jag vad jag och syrran kommer att syssla med resten av jullovet.



När jag ser över julklappspåsen nu så var det ju inte så fasansfullt speciella saker jag fick(fast vem ska bedöma vad som är speciellt och inte?), men ändå uppskattar jag dem enormt mycket. Smink, vårdande produkter, mössa, vantar, pengar, godis, ett par böcker, smycken, sådana där vardagsgrejer man aldrig kan få nog av och alltid behöver! Det är väl såhär julen ska vara, inte särskilt materiell? Att man bara ger saker mest för att det är socialt och trevligt? Jag bryr mig inte riktigt om vad jag får, jag är bara glad över att jag får något och(kanske främst av allt) får ge något tillbaka. Jag älskar att handla julklappar och ge till folk. 


Det har varit en underbar jul i alla fall! Bättre kunde det inte ha blivit.

 
 
Ingen bild

N

25 december 2010 12:28

Haha bara du inte glömmer att jag åker till Afrika lilla du, dansa inte bort din tid med mig :p

 
jenny

jenny

25 december 2010 13:34

SV: Haha resten av familjen va väl ungefär trött på julafton innan den ens började, min lillasyster har blivit helt anti-jul av någon knäpp anledning. Sen brukar min gammel farmor alltid vara med på jul men hon ligger på sjukhus nu så det känns väldigt trist :(

Du verkar ha haft en perfekt jul :D

http://jjennnyys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 november 2012 01:40

Det är dags att jag förnyar mig lite. Min tid på bloggplatsen är över. Sidan är enkel och har varit bekväm, men det är dags för mig att pröva nya marker, vilket förhoppningsvis kommer att bidra till lite mer aktivitet. Välkomna att följa min nya bl...

Av Louise - 15 juni 2012 14:15

Nu är det äntligen sommarlov och jag kan kanske få igång bloggen igen! Det har verkligen varit fullt upp de senaste två månaderna. Aktiviteter och event. Marsvinsskötseln. Plugg och åter plugg. Men jag har nog inte pluggat förgäves! Betygen har kommi...

Av Louise - 14 juni 2012 21:22

Ja, för ungefär en månad sedan uppgraderade jag mig äntligen till en smartphone(bara sisådär 2 år efter alla andra). En supertrevlig Samsung Galaxy Nexus!   Nu är jag helt smartphone-frälst och söker efter lämpliga appar för det mesta. Gissa...

Av Louise - 19 april 2012 23:09

Ojojoj, vad mycket jag har i skolan just nu... jag insåg det inte förrän den här veckan. Av den anledningen har jag varit lite handlingsförlamad på sistone. Det är något utav en ond cirkel...   Här är alla saker som borde vara klara typ nu... ...

Av Louise - 17 april 2012 01:30


  Ja, det här har Pärlan råkat ut för. En jättesvullen tass. Jag tar hand om henne så noggrant jag kan nu... hon har magrat lite den senaste månaden, så det här är det sista hon behöver. ...

Ovido - Quiz & Flashcards