Alla inlägg under mars 2011

Av Louise - 8 mars 2011 20:22

Ja, i lördags kom jag hem från Idre. Det blev en smått enformig semester(skidåkning hela dagarna), men ändå trevlig familjetajm och kul att pröva skidbenen igen efter två år. Jag var inte så dålig som jag trodde och övervägde att åka svart backe... det vill säga, fram till det att jag praktiskt taget voltade runt i en annan backe när jag väjde för en unge som kom i vägen. Men det var en intressant erfarenhet! Inte ens ett skrapsår blev det.



Där var det många vackra fjällkvällar.


Jag borde ha gjort bra mycket mer plugg uppe i Idre än jag gjorde. Eftersom jag var sjuk innan lovet missade jag en del och den delen har jag fortfarande inte fått gjord, plus att nya uppgifter läggs på hög. Jag vill egentligen inte tänka på allt jag har att göra, men för att kunna ta itu med det har jag ändå blivit tvungen att göra en lista:


  • Novell - försenad
  • Bokanalys - försenad
  • Spansk bokanalys - försenad
  • Historia "förhör"(läs prov) - 9/3
  • Fysikprov - 9/3
  • Spanskaprov - 10/3
  • Matteprov 14/3
  • Engelskaläxa 18/3
  • Kemiprov 24/3

Plus att jag ligger efter med väldigt mycket i matten. Allt hamnar jämt under samma veckor... nu lär jag väl inte ha fler prov förrän efter påsklovet efter de kommande. Eventuellt något till matteprov.


Jag ska försöka komma fram till något studeringsschema så att jag kan få bukt med allt det här plugget...

Ovido - Quiz & Flashcards