Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Louise - 10 augusti 2010 21:56

Ja, nu har marsvinen återvänt till mitt rum. De verkar verkligen trivas finemang och rör på sig bra mycket mer än de gjorde tidigare.

Utsida.


Insida. Jag ska försöka ordna in mer inredning så småningom.


Finaste, matglada Domino. Han är hela 854g stor nu(innan middag)! Bara 4,5 mån gammal.


Blyga, rara Rabbe! Inte så liten han heller, 636g vägde han vid senaste vägning. Bara cirka 10g mindre än Dommie gjorde i samma ålder, 3 månader.

Av Louise - 10 augusti 2010 00:34

I fredags var vi äntligen (nästan) klara med rummet! Så pass klara att jag kan visa i bloggen i alla fall. ;) Det som saknas är gardiner, tavlor och marsvinsburen, som ska flyttas in imorgon. Jag är jättenöjd! Rummet ser så många gånger finare ut nu. Ifall ni vill se hur det såg ut förut kan ni se föregående inlägg om projektet(del 2).


Iom att det är natt och jag bara tog några snabba bilder så visar inte fotona upp rummets fulla potential. Allt är finare än det ser ut, så att säga.

Ska eventuellt låta skåpet vara omålat(ljussättningen är missvisande, skåpet är blekare och ej så oranget). Annars blir det svart. Målning av det får hur som helst vänta. På det lilla bordet bredvid ska marsvinsburen stå.


Här skådar ni bland annat nya garderoben, som jag är mycket nöjd över.

Ja, det var allt för inatt. Pusshej! Visar kanske fler(mindre missvisande) bilder av rummet senare, när mer saker är på plats.

Ovido - Quiz & Flashcards