Alla inlägg under april 2011

Av Louise - 9 april 2011 00:37

Nu ska det bli skönt att pömsa, efter en lång dag! Eller tja, jag hade bara två lektioner idag, haha.. men kände mig ändå fruktansvärt seg. Jag blev piggare om kvällen då jag och gänget hade tjejkväll - det blev en klockren kväll om man bortser från vissa tekniska problem(ljudfel)...


  
Vi började fundera över om vi inte borde ha valt el- eller teknikprogrammet istället för nv, då det hade känts mycket mer praktiskt för tillfället. Till slut insåg dock en av oss att det var en ps3-inställning allt berodde på, så kanske var det bara logiskt tänkande som saknades. Vi kunde i alla fall till sist se snyftfilmen Trassel (lika underbar som jag minns den!) och mysfilmen 10 orsaker att hata dig!
 

Tjejigt värre! ;)

Av Louise - 4 april 2011 00:15

Jag borde sova nu, men ett snabbis-blogginlägg måste man ju hinna med. ;) Helgen har ägnats åt pojkvän och tjejkompisar, och det blev en superhelg helt enkelt. Nu ligger jag lite efter i plugg och marsvinsskötsel(borde ha städat idag) dock. Men det är det nog värt!


Nu till en "liten" nyhet - Pärlan ska troligtvis flytta hit! Hon är en supergo 4,5 år gammal black/white aby. Min vän har beslutat sig för att Pärlan ska vara hennes sista marsvin och vill inte att hon ska bo själv. Då är såklart Pärlisen välkommen hit! Det ska faktiskt bli roligt att ha en veteran i skaran igen. :)
Men inget är säkert ännu, så jag borde nog inte ropa hej för tidigt.


Kommande helg ska jag i alla fall till Gävletrakten för att träffa Helena(och Pärlan). Så får vi se därefter...

Av Louise - 1 april 2011 14:48

Jag hade gjort något aprilskämt idag om jag haft tillräckligt med fantasi till det. ;) Men jag roar mig istället med att vara den lättlurade människa jag är och gå på alla andras aprilskämt, samt skratta åt alla andra som är lika lättlurade. Härlig skadeglad dag!

Ovido - Quiz & Flashcards