Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Louise - 15 januari 2012 13:30

Ja, jag vet inte när hon fyller år exakt, men ett födelsedagsinlägg(i efterskott) förtjänar hon allt ändå! Jag vet att hon fyllde år någon gång i slutet av december i alla fall.


 


Ja, gumman börjar redan bli lite skruttig och medfaren. Jag har märkt av att hon blivit betydligt snällare och mer stillsam under de senaste månaderna, men det kanske bara beror på att hon vant sig vid den nya miljön. Med hennes energi och vilja att bestämma ska hon nog gott klara ett par år till! Det hoppas och tror vi på. Pärlan överlevde medan hennes tre jämngamla burkamrater dog en efter en. Det är något speciellt med det.


I april kom hon hit, så hon har inte ens varit här ett år än. Tiden går så långsamt(tack och lov borde man kanske säga!). Det känns som att hon varit min mycket längre än så. Men en del av mig kommer nog alltid att känna att hon är min väns också. Det var hos H hon bodde de första fyra åren i sitt liv. Nu kanske hon bor hos mig sina fyra sista... det vore häftigt om hon höll sig frisk så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards