Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Louise - 24 januari 2012 08:47

Så vad gör jag vid bloggen denna timme? Jag kom till skolan femtio minuter för tidigt, då jag trist nog råkade glömma bort att det här är min enda dag i veckan med sovmorgon. Men det var nog lika bra, jag behöver plugga ikapp lite! Vi är cirka en vecka in på den nya terminen och redan ligger jag begravd i plugg, känner jag. I alla fall tio dagar framåt.


27/1 Kemiprov

30/1 Biologiprov
31/1 Repotage, Sv C
1/2 Shakespeare-analys
1/2 Loggbok, Sv B-projekt
1/2 Mikrobiologi redovisning 

2/2 Matteprov
3/2 Matteprov
15/2 Skicka in novell
15/2 Nationellt prov i Ma C
+
?/2 Artiklar till skoltidningen
?/2 Utläsning av engelsk bok


Det är vad jag vet just nu. Det kanske inte ser ut som mycket än så länge, men det ligger mycket plugg bakom proven. Och mer kommer, det kan jag lova. Omöjligt att jag har en helt tom vecka utan plugg innan novellen ska in och NP i Ma C ska skrivas!

Ovido - Quiz & Flashcards