Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Louise - 28 januari 2012 21:44

Jag har råkat slösa massa tid på att glo på gamla klipp från Glee och intervjuer med skådespelarna. Musiknörd som jag är, avgudar jag serien. Min favoritkaraktär är nog Santana(1:38 i klippet), om jag måste välja. Hon är så himla cool! Men jag vet inte, jag velar från dag till dag. ;)


Favoritlåten från Glee just nu:



Jag har insett att jag är en stooor TV-serieknarkare. ;) Glee är bara en av de serier jag följer och älskar. Utöver Glee följer jag Grey's Anatomy, Gossip Girl, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Awkward och The Walking Dead. Av och till, Family Guy.


Under sommartid brukar jag få seriös serie-abstinens, och det är oftast då som jag letar upp en ny serie att följa och kör igenom alla säsonger på några veckor(därav antalet serier jag följer tror jag, haha!). Som förra sommaren. Jag samlar bara på mig fler och fler TV-serier att följa. Tror jag ska satsa på Sex And The City-avsnitt kommande sommar, för den serien har ju åtminstone ett definitivt slut. ;p

Av Louise - 28 januari 2012 20:02

What's up right now: Plugghelg! Det är fullt nödvändigt inför nästa vecka. Och djuren ska få lite utav min tid också förstås. Kloklippning, pälsklippning, städning och gullande på g. Marsvin är fantastiska pluggkompisar, vilket jag delat med mig av flera gånger förut(ex 1, 2, 3, 4)!


 

"Why ain't you cleaning my house and fixing my hair & nails right now?!"


Fullt upp. Jag har bokat alla hjärtans dag med pojkvännen() , men det är osäkert hur mycket vi kommer ses innan dess, med tanke på hur mycket som pågår på skolfronten just nu. Vi umgicks ordentligt senast söndag 22/1 och pressade in ett möte så att våra kompiskretsar kunde mötas någon timme igår. Mer än så har det inte blivit, och kommer kanske inte bli förrän näst-nästa vecka.


Hoppas att vi kan fixa ihop nåt mer! Vi lär väl bli galna av närhetsabstinens annars. ;p

Ovido - Quiz & Flashcards