Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Louise - 31 januari 2012 23:33

Jag kom just på att jag helt har glömt bort att presentera den "nya" arten jag kommit i kontakt med under månaderna: Chinchillor! Jag och killen skaffade chillor tillsammans i början av januari, efter månaders fundering och planering. Eftersom de bor hos honom på heltid är de nog dock till 95% hans. ;) Men utan mig hade det troligen aldrig blivit av, så han tackar mig vördnadsfullt. De är riktigt vackra djur! Sjukt sociala och aktiva. 


Här är då Nero(svart) och Quentin(vit), de snart fyra månader gamla chinchillorna.








     

  

Av Louise - 31 januari 2012 08:25

Hur lyckas man?! Jag gjorde exakt samma misstag som tisdagen förra veckan. Jag glömde bort att jag hade sovmorgon. Skit också!   

Ovido - Quiz & Flashcards