Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Månaden är snart över

Av Louise - 30 augusti 2010 20:23

Jag har inte riktigt inspirationen till att blogga något just nu, men man måste ju skriva något mer innan det blir ny månad...

I helgen var jag och pojkvännen på en lyxig restaurang i stan och firade hans(två månader försenade ) födelsedag. Jag gav honom lite sådär halvgulliga presenter som bara hans flickvän kunnat komma på att ge honom(vadå stolt? ) och han verkade jätteglad över det han fick; skinnhandskar, halsband, en cd och lite annat smått och gott internt.



Men jag borde verkligen sluta spendera så himla mycket pengar... presenter, mat, keyboarden... och så har jag mycket mer jag måste betala för kommande månader. Min ekonomi går inte riktigt ihop förrän framåt november-december(men då ska man ju köpa julklappar). Kanske är det dags att börja fundera på att skaffa ett deltidsjobb? Nä, inte en chans att jag skulle klara´t. ;)

Den närmsta utgiften är marsvinet som ska hit så snart, så snart. Trots att det innebär ännu en utgift är jag(som ni förstår) ganska så taggad till det.  Spännande...

 
 
jenny

jenny

31 augusti 2010 16:59

hihi så spännande med lilla grisen!
jag skulle inte tacka nej till lite kväll & helg jobb ;)

http://jjennnyys.blogg.se

 
Felicia

Felicia

2 september 2010 10:02

Åh så spännande, när blir det? ;-)

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 november 2012 01:40

Det är dags att jag förnyar mig lite. Min tid på bloggplatsen är över. Sidan är enkel och har varit bekväm, men det är dags för mig att pröva nya marker, vilket förhoppningsvis kommer att bidra till lite mer aktivitet. Välkomna att följa min nya bl...

Av Louise - 15 juni 2012 14:15

Nu är det äntligen sommarlov och jag kan kanske få igång bloggen igen! Det har verkligen varit fullt upp de senaste två månaderna. Aktiviteter och event. Marsvinsskötseln. Plugg och åter plugg. Men jag har nog inte pluggat förgäves! Betygen har kommi...

Av Louise - 14 juni 2012 21:22

Ja, för ungefär en månad sedan uppgraderade jag mig äntligen till en smartphone(bara sisådär 2 år efter alla andra). En supertrevlig Samsung Galaxy Nexus!   Nu är jag helt smartphone-frälst och söker efter lämpliga appar för det mesta. Gissa...

Av Louise - 19 april 2012 23:09

Ojojoj, vad mycket jag har i skolan just nu... jag insåg det inte förrän den här veckan. Av den anledningen har jag varit lite handlingsförlamad på sistone. Det är något utav en ond cirkel...   Här är alla saker som borde vara klara typ nu... ...

Av Louise - 17 april 2012 01:30


  Ja, det här har Pärlan råkat ut för. En jättesvullen tass. Jag tar hand om henne så noggrant jag kan nu... hon har magrat lite den senaste månaden, så det här är det sista hon behöver. ...

Ovido - Quiz & Flashcards