Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Louise - 23 mars 2010 23:35

Innan dagen tar slut tänkte jag passa på att gratulera Dianthus, som fyller två år idag.



Pusspuss, sötnosen!

(och nej, han åt ej den giftiga påskliljan)

Av Louise - 23 mars 2010 01:27

Jag borde sluta gå och slumra i min mammas säng för tidigt på kvällen. Nu gick jag dit och la mig klockan 17-19(jag har faktiskt ingen aning om vad klockan var exakt, jag var så grymt utmattad). Och jag sov och sov och sov... när jag vaknade igen var klockan halv ett på natten och den enda anledningen till att jag vaknade var att min mamma ville ha tillbaka sin säng.   Vem vet hur länge jag hade kunnat sova annars.

Men nu kan jag såklart inte somna om, så jag sitter vid datorn och tråkar. Hoppas att jag återfår tröttheten snart.

Sweet dreams!

Ovido - Quiz & Flashcards