Alla inlägg den 1 april 2010

Av Louise - 1 april 2010 18:53

Nej, jag tänker inte dra något dåligt aprilskämt. :) Har ärligen försökt klura på aprilskämt hela dagen, men varje idé jag fick kändes elak. Kanske är det jag som är mesig, haha. Men floppar är ju aldrig roligt, så det var väl bäst som det blev. Har bara försökt lura en person hittills, via sms, men har inte fått något svar...

När jag vaknade i morse önskade jag att matteprovet kunde vara ett dåligt aprilskämt det med... men nä, så roliga är inte lärarna. Det gick sisådär. Jag stressade igenom de två sista (mvg!) uppgifterna, vilket givetvis ledde till fiasko. Jag vet att jag svarade fel på båda frågorna. Får hoppas att läraren är snäll och ger extrapoäng för insatsen i alla fall, men det är ju föga troligt.

Jaja, jag önskar er alla en trevlig skärtorsdag och en behaglig resa till Blåkulla för er häxor där ute!   

Av Louise - 1 april 2010 01:51

Nu är jag så förberedd inför provet som man kan bli och ska äntligen erfara den efterlängtade nattsömnen! Hoppas bara att jag kan vara lika förberedd när jag vaknar igen, det är ju matteprov första lektionen.

Ska kanske ligga på rygg bara för att inte riskera att kunskaperna rinner ut genom örat medan jag sover. ;) Hehe.

Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards