Alla inlägg den 21 april 2010

Av Louise - 21 april 2010 23:45

Äntligen frisk(peppar peppar ta i trä)! Idag stack jag och pojkvännen iväg till Kistagallerian. Senast vi var där åt vi lunch under djurmässan och det var jättetrevligt, så vi beslöt oss för att återvända dit.


Jag älskar Kista Gallerias food court!    Så mycket urval(gott om vegetariska alternativ) och allt ser ut att smaka utsökt. Vi gav oss inte på att fundera ut något nytt att pröva den här gången, det fick bli samma goda libanesiska mat från den mysiga restaurangen Tabbouli, men nästa gång(och det kommer att bli en nästa gång!) kommer vi nog att pröva något annat ställe. Det finns all sorters mat där - I like!

http://www.kistagalleria.se/uploads/press/pressbilder/galleria_Food_Court.jpg


Vi gjorde förstås annat än åt där. Det finns gott om klädbutiker och eftersom jag inte har uppdaterat min garderob på hur länge som helst fick det bli en shoppingrunda också. Jag kom hem med inte mindre än tio fina plagg och har idéer på minst fyra saker till att köpa om två veckor.


Haha, just likt mig... göra slut på månadspengen samma dag som jag fått den(den var lite försenad denna månad). Nu har jag sextio kronor över att överleva på denna månad, men jag kommer troligtvis göra slut på de slantarna redan imorgon.  

Ovido - Quiz & Flashcards