Alla inlägg den 8 april 2010

Av Louise - 8 april 2010 20:19

Jag tycker inte om att vara sjuk. Har grymt ont i ryggen, ont i halsen, svagt ont i huvudet, är allmänt trött/seg och mår illa. Trots att jag sov 12 timmar inatt stupade jag i säng igen vid fem för att vakna för någon halvtimme sen.


Jag vill bara att det ska gå öööveeer...

Edit: Tydligen har jag feber med... fy.

Av Louise - 8 april 2010 14:16

Har spelat the sims 3 nu under lovet, för första gången på länge, men efter två dagar tröttnade jag. När jag precis köpt spelet tröttnade jag också, efter bara någon vecka. De har verkligen reducerat antalet objekt/utseenden och tagit bort funktioner som jag verkligen tyckte om från tvåan. Simmarna har blivit väldigt opersonliga och tråkiga.


Så nä, jag återgår till tvåan igen. Det var mycket bättre.    Dessutom sponsrar jag inte sims-skaparnas mjölkande på pengar(att de skapar nyare versioner av samma spel och tvingar köparna att köpa till en massa expansioner igen för massa pengar). The sims 3 var inte värt pengarna. Inte än i alla fall. Jag väntar tills de skapat någon expansion där man får tillbaka de funktioner de tog bort från tvåan(fotoalbumet, minnena, farhågorna, osv).


Men anledningen till att jag inte skrivit här inne på ett tag beror inte på att jag spelat sims, lyckligtvis.    Jag har haft fullt upp med att njuta av lovet, umgås med pojkvännen och(igår och idag) varit sjuk... tiden sniglar vidare.


Försökte fota idag, men kameran/motiven gick inte med på det. Försöker igen senare ikväll eller imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards