Alla inlägg den 26 april 2010

Av Louise - 26 april 2010 01:57

Vart försvinner all tid?
Jag gör så många saker som slukar tid men inte gör någon särskild nytta. Varje helg går åt att underhålla vänner eller familj. Vardagarna går till skola, vardagssysslor och till viss del vänner med.

Jag vill så mycket mer än det här, jag vill göra något som känns vettigare, som känns mer produktivt. Jag vill skriva, jag vill måla, jag vill fota, uttrycka mig kreativt. Jag vill pyssla mer med marsvinen, jag vill lägga ner mer energi på musiken, jag vill motionera mer.

 

Schemat för veckan är redan fullt. Ynka sju olika aktiviteter upptar en hel dags tid, många gånger färre. Får se hur jag gör i fortsättningen. Jag måste måste måste skära ner på dator och tvtiden, se bara vad klockan är(fast det beror mer på att jag kom hem sent i och för sig). Det är en början i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards