Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Louise - 1 juli 2010 00:15

Hej juli månad! Jag borde köpa en födelsedagspresent åt syrran som fyller år snart, snart(men först av allt fixa klart pojkvännens present som är typ en halv månad sen nu  )... hm... får prata ihop mig med mamma.

Av Louise - 1 juli 2010 00:00

Tilläggs gärna i rubriken:

Jag satte "rädda" Rabarber på matbordet efter sena middagen runt 22-tiden och trodde att han skulle sitta still, så feg som han är i buren. Men icke, han började genast nyfiket gå runt på bordet och undersöka allt. Snabbisen skulle också allt längre bort från mig och min mamma och gick därför runt en skål på andra sidan bordet, smög längs bordskanten.

Hönsmammiga jag hävde mig därför över bordet för att få fatt i busfröet, helt utan att tänka på de levande ljusen på mitten av bordet. Och ja, ni kan ju fatta vad som hände. Mitt hår fattade inte eld, men topparna på en tuss hår blev så varma att de gick av. I alla fall 3-4 cm gick bort(inte så farligt mycket av mitt hår).

Hoppas att det inte syns sen. Det går inte riktigt att se just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards