Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Louise - 4 juli 2010 20:35

Jag klarar inte av att dygna. Jag försöker att göra det när jag vill vända tillbaka dygnet, så istället för att gå och lägga mig klockan 3 på natten, så planerar jag att gå och lägga mig 22 nästa samma dag. Hälften av gångerna slutar det dock med att jag somnar på förmiddagen istället och vänder på dygnet ännu mer.. score!

Som ni nog förstår, försökte jag mig på det inatt och ja...

http://jamesfitzmaurice.com/blog/media/1/20090805-failed_stamp.gif

Det bara går inte att lägga sig i en säng när man försöker dygna. Jag somnade klockan 10 på förmiddagen och vaknade för bara en och en halv timme sen.. jag måste nog dygna på riktig inatt, ifall jag vill komma tillbaka i rätt rytm någon gång. Och då ska jag inte lägga mig ner någonstans!

Vi får se hur det kommer att gå...

Ovido - Quiz & Flashcards