Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Louise - 27 maj 2010 00:15

Hjälp, så roligt/beroendeframkallande hemsidedesign är när man väl har börjat!    Det är väl att faktiskt börja som är lite tråkigt/jobbigt. Men den här gången har jag andra anledningar till uppdateringsförseningen än att jag var lat.

Jag har inte kunnat gå in på hemsidan utan att vara på gränsen till att brista ut i gråt, just för att det kryllar av Cinnobilder där inne. Nu började jag om helt från grunden igen istället. Då slipper jag rota bland Cinnobilder och kan få till en finare design.

Hemsidan är så gott som klar, jag har bara tre sidor som behöver avslutas lite och så ska länkarna fixas. Det kan jag göra imorgon. *gäsp* Sajten kommer att publiceras som nyuppdaterad någon gång den här veckan. Tills dess får ni njuta av min fina "under konstruktion"-anordning som jag lagt där istället.   

Ovido - Quiz & Flashcards