Alla inlägg den 2 september 2010

Av Louise - 2 september 2010 19:55

Ja, nu har äntligen en liten marsvinssessa anlänt hit.



Vibys Cha Cha
Född 2010-08-25, alltså 5 veckor och 4 dagar idag.
Sheltie, starkt rubinögd/rödögd golden. 


Sheltie var inte alls vad jag tänkt mig från början, men det blev kärlek vid första ögonkastet ändå och då kan man ju inte stå emot. Och hon är så sockersöt så!




Hon ska få ett annat namn och jag har ännu ingen aning om vad hon ska kallas. Det mest potentiella förslaget är just nu Brumma(mamma och syrran har fastnat för det), men det känns lite sådär halvfånigt.. ;) Annars finns Stella, Luna, Charisma eller Flamma som jag tycker verkar intressant. Några andra förslag?


Ska pussa på lilla sessan nu.  Sen ska jag försöka gå och lägga mig.

Ovido - Quiz & Flashcards