Alla inlägg den 9 september 2010

Av Louise - 9 september 2010 22:26

2 timmar efter att jag börjat är jobbet klart... ;) Men då får vi räkna in att jag städade burar mitt i allt. Så 1½ tog det kanske egentligen. Det tar tid att föna långhår! Åtminstone pälsiga Domino.

De skötte sig i alla fall finfint för att inte ha blivit badade på kanske ett par månader. Rabarber sprattlade lite smått under badet, men annars var de stillsamma och verkade ta det lugnt.

Nu myser sötisarna tätt ihop i huset. De är för fina nu, grabbarna!

Av Louise - 9 september 2010 19:02

Nu har jag skådat rödtonade kissfläckar även i Brummas bur(ja, det ser ut som att hon får heta Brumma trots allt, mamma och syrran har etsat in det i mitt sinne ;p), så antagligen var det inte UVI trots allt. Då är frågan vad i fodret som orsakat detta. Börjar misstänka paprikan från Willys, men det blir till att se...
 
Jaja, nu ska jag kila och bada marsvin och städa burar. Utställning i övermorgon! Det var verkligen länge sen sist. Jag har saknat det.


Oj, vad det känns som att det är fredag förresten. Och igår kändes det som tisdag. Vad är det med min hjärna egentligen?

Ovido - Quiz & Flashcards