Alla inlägg den 16 september 2010

Av Louise - 16 september 2010 17:30

Varje gång man har skola(oavsett hur lång/kort dagen är!) så känns det som att man inte hinner med allt man önskat. Varje gång man inte har något planerat alls(och uttryckligen inte får göra något utanför huset för sin mor) finns det tid i överskott. Hade jag ingen läxa att göra eller något? Jag kan inte komma på något över huvud taget.


Och jag som har utegångsförbud imorgon och hela helgen... vad ska man hitta på? Kanske kan jag försöka få keyboarden + micen att funka igen. Jag bytte ljudkort och det förstörde hela grejen. Min pianolärare har börjat klaga på att jag inte gör mina läxor.   Man måste tydligen avinstallera allt som har att göra med programmet och installera det igen, vilket innebär att jag måste starta om datorn c.a 4 gånger. Nedrans nya teknologi!


Kanske gör jag det lätt för mig och använder min gamla, sega bärbara med trasig skärm istället.

Ovido - Quiz & Flashcards