Alla inlägg den 15 september 2010

Av Louise - 15 september 2010 23:57

Nu ska jag sussa. Och jag vet att det blivit galet mycket marsvinssnack på sistone, men det blir så när man är trött och seg och inte riktigt kan fokusera på något. Marsvin är så lätta att förstå. ;-)

Måste bara visa hur marsvinen sitter i skrivande stund(eller ja, de är mer avslappnade nu när det inte blixtrar framför ögonen på dem). De tyr sig verkligen till varandra! Jag skådade Rabarber putsa på Dommie senast idag. Mysgubbarna.

   
Apropå marsvin, så är hemsidan uppdaterad. :) Länk finns där nere bland övriga blogglänkar. 

Av Louise - 15 september 2010 14:14

Nu har jag varit sjuk i två veckor, så jag beslutade mig för att skita i dagens meningslösa lektion och stanna hemma och vila upp mig istället. Nu fick jag då tid att fota fina Nell(som antagligen kommer att kallas detta eller Nellie)!



Hon är så fin så! Väldigt lik Cinnober till uttrycket och ansiktsfärgen också...

 
Än så länge har det gått fint att ha tjejerna ihop. Brumma verkar inte ett dugg intresserad av vare sig päls eller rulle. Istället har hon bara funnit större intresse för mat och gör matte väldigt glad, eftersom hon började bli lite spinkig.

Ovido - Quiz & Flashcards