Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Louise - 4 juni 2010 14:45

Min hjärna tycks ta ut ledigheten i förtid. Jag var bombsäker på att jag inte hade skola idag och vaknade och somnade om gång på gång fram till klockan tolv. Först då vaknade min hjärna upp på riktigt och insåg att det inte alls var helg eller lov.

Det var för sent för att dra till skolan då, så jag har fått sitta hemma och rulla tummarna idag. Ska snart iväg till pojkvännen, kanske kommer vi gå på promenad i det finna sommarvädret, med en glass i hand... det vore mys.

Av Louise - 4 juni 2010 00:06

... och vad man förändras! Jag tillbringade senkvällen åt att läsa gamla dagböcker. Jag har svårt att känna igen mina känslor från bara några månader tillbaka och när jag ser flera år tillbaka så var jag verkligen en helt annan människa. Tiden formar en verkligen.

Vad jag är glad över att jag började skriva dagbok redan som tioåring. Det är många tankar, känslor och händelser som glöms bort annars. Det senaste året har det inte blivit mycket skrivet dock. Jag får försöka ta tag i det där igen.

Ovido - Quiz & Flashcards