Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Louise - 19 juni 2010 19:14

Det blir inget av ommålningen av mitt rum. Varje gång vi ska åka och köpa ny färg kommer något annat upp. Jaja, jag har resten av lovet på mig. ;) Det kan ju inte ta för lång tid ändå.

Tiden kryper framåt mot dagen för Dianthus operation. Jag önskar ärligt talat att den kunde vara lite snarare, så att hans läge inte hinner förvärras. Orsaken till urinstenen tycks förresten 'bara' vara persiljan, pelletsen och maskrosorna. Enligt livsmedelsverket innehåller kinakål mindre kalcium än vitkål, så det borde ju betyda att det fodret inte utgör någon risk. Men jag tänker se upp för det ändå, för säkerhets skull.

Det känns i alla fall bra att ha en liten, minimal tyngd borta från sitt bröst. Det var inte ett lika stort misstag att ge marsvinen kinakål som jag trott. Nu ska jag kila iväg för att äta middag och tillbringa lite tid med familjen. Spelkväll, för första gången på ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards