Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Louise - 17 juni 2010 22:30

Igår firade jag min ena bror med pappa & kompani. Grattis brorsan, 20 år! Pappa bor på ett hotell för tillfället(han väntar på att kunna flytta in i en ny lägenhet), så vi fick äta på restaurang på hotellet och hade det trevligt. Jag fick sådana utlandskänslor där, eller åtminstone att jag var i en annan del av Sverige. Vi hade ju hämtat syrran på flygplatsen innan. Äntligen är hon hemma efter studierna Spanien! Jag är lite ledsen över att inte ha två rum längre dock.   


Min bror fyllde egentligen år idag, så jag, min mamma & kompani firade honom idag också. Det finns lite(eller många) positiva saker med att vara skilsmässobarn alltså. Dubbelt så mycket presenter vid födelsedag och jul och dubbelt så många resor.    Föräldrarna tävlar lite ibland.


Nu ska jag snart iväg och fira pojkvännen också. Han föddes klockan 00.05 den 18:e nämligen. Så nu blir det födelsedagsfirande för tredje dagen i rad! Jag lär nog ha gått upp några kilo efter allt snask jag ätit.

Ovido - Quiz & Flashcards