Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Louise - 30 juni 2010 21:11

Jag såg på Remember Me igår, som verkligen var över mina förväntningar! Jag som trodde att Robert Pattinson skulle ha sina 15 seconds of fame och sen visa sig inte passa som annat än vampyr. ;p Typ som Daniel Radcliffe, som aldrig kommer att ses som annat än Harry Potter(i åtminstone mina ögon). Men det finns visst hopp för Robert Pattinson, han kanske har riktig talang.



Remember Me var i alla fall en riktigt bra film som jag rekommenderar varmt till alla! Både mina två storebröder, jag och min storasyster tyckte om filmen. Intensiv dramafilm, loved it! Reklamen gör inte filmen rättvisa, den är bättre, så se den!

Nu försöker jag att hypa lite inför att se Eclipse någon av de kommande dagarna. Jag tyckte att New Moon sög och att Twilight var okej, och eftersom detta sägs vara den bästa filmen i hela serien lär väl Eclipse vara bra.   Tror också att jag vill se Dear John med bl.a Channing Tatum, som jag tycker är en av de snyggaste skådisarna som finns. Riktigt ögongodis! Föll lite för honom efter Step Up.

Ska nog se om Step Up nu på en gång! Mys!

Ovido - Quiz & Flashcards